Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2011 15:08 - ПРЕД ВЕСТНИК "МАРИЦА" - Сабрина Паризи на гости в Пловдив: Някои се загубват в смога на Холивуд, аз работя!
Автор: lettera Категория: Изкуство   
Прочетен: 2106 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.03.2011 15:13


imageСабрина ПАРИЗИ, писател, продуцент в Холивуд Интервю на Димитър ВЕЛИЧКОВ Във вестник "Марица" - 30.03.2011 г.

Живея сред знаменитости, но тортата за рождения ми ден е обикновена, със свещички

Сабрина Паризи - един от най-известните кинолози в света, създател на породата “Dolce Sinfonia”, актриса в Холивуд и част от световния хайлайф, пристига на гости в Пловдив - на Надя Фурнаджиева, собственик на издателство “Летера”, което пуска на българския пазар книгата и “Домашните любимци на Холивуд”. Тази книга изостря докрай любопитството на читателите, защото в нея от първа ръка се научават подробности за най-известните животни в киното и телевизията, любопитки за холивудските знаменитости и техните кучета. Тя разказва за домашните любимци в Белия дом, тайните на животните актьори и забавни случки зад кулисите.
Сабрина Паризи е италианка по произход и потомка на богата сицилианска фамилия. Днес тя е част от световния хайлайф. Учила е космонавтика. Сега е актриса и продуцент на редица тв реклами, излъчвани по канали като VH1, Про 7, MTV, ART,E! и BRAVO. Нейните йоркширски териери са спечелили повече от 100 национални и международни първенства. Много известни личности на Холивуд са избрали именно нейните йоркита за свои домашни любимци - Брад Пит, Джанет Джаксън, Бритни Спиърс, Том Хенкс и др.
Г-жа Паризи даде специално интервю за читателите на вестник “Марица”, приготвяйки се за път към България. Ще я посрещнем тук - в Пловдив, през април.


- Г-жо Паризи, вие сте доктор по космонавтика, правили сте роботи за Космоса. Там сте били много близо до истинските звезди. Защо слязохте на земята?

- Учих космическо инженерство, защото исках да помагам на хората и животните с увреждания. Изучавах процеса на изработка на протези. Но реалният живот е различен от нашите мечти и очаквания. Почувствах се безлична в свят, който не ми позволява да изразя своята креативност и да отприщя своите идеи и иновации. Бях най-младият инженер. И твърде различен, открояващ се, за да се впиша в този свят. А може би очаквах твърде много от една много бюрократична страна. Напуснах със съжаление, но намерих много повече радост, пишейки и режисирайки програми за забавление.

- Познавате Холивуд отблизо - интересен ли ви е? Авангардно място ли е, както си представяме ние - обикновените хора, или е обикновено място, където се живее, както навсякъде по света?

image- Да, интересен е холивудският стил на живот. Това е любопитен кръг от много креативни и понякога странни индивиди с още по-странни интереси. Борбата е жестока, но в същото време ние се държим един за друг и се опитваме да създаваме колкото се може по-малко стрес и драма около себе си, и така се защитаваме от външния свят. Т.е. всички се познаваме и рано или късно всички новини се научават и споделят от всички. Повечето от нас се опитваме да се концентрираме и фокусираме в нашите проекти. Разбира се, наоколо винаги има много папараци и всичко е по много. Сигурно ще ви се стори чудно, но е факт. На нашите рождени дни има червени килими, преса и фотографи. Въпреки това, ние все пак си имаме обикновена торта и свещички за духане.

- Защо решихте да разкриете тайните на звездите? Обикновено световният елит предпочита да остане насаме, да не бъде постоянно пред прожекторите и в кадър. Как ги убедихте да разказват историите си пред вас?

- Беше лесно. Животните са част от нашия живот. За звездите не е по-различно. Всички сме горди да имаме и да се грижим за домашните си любимци като за деца. Звездите не са различни. Не е необичайно да се срещнеш с тях и да си говорите за странни случки около домашните любимци. Нека ви споделя: много е забавно да се разказва за светския живот на домашните любимци. Обичта ми към животните е моя страст през целия ми живот. Затова реших да събера всички истории, които знам. Резултатът е впечатляващ и смешен.

- С кого от светския елит сте приятелки. Какво правите заедно? Има ли неща, които сте спестили на читателите?

- Не мога да кажа, че има един човек, с когото съм по-близка приятелка, отколкото с друг. Всички се познаваме, но повечето от нас често пътуват, често участваме в различни холивудски събития и затова нямаме време да създадем т.нар. близко приятелство. Дали съм спестила нещо? - Много е вероятно. Но не е умишлено. Ще има продължение на книгата. Читателите да се подготвят за още по-смешни и странни истории. Обещавам, ще разкажа най-особените признания на звездите относно техните домашни любимци в “Холивуд - поверително”.

- Кое е най-екзотичното ви приключение със звездите?

- С режисьора Куентин Тарантино се загубихме в асансьора на паркинга на театър “Кодак”. След партито по раздаването на Оскарите тръгнахме към колите си. Но след цяла нощ танци, естествено е да забравиш на кой етаж ти е автомобилът. Е, с Тарантино не бяхме заедно. Просто си бяхме тръгнали по едно и също време. Но в продължение на час и повече се срещахме непрекъснато по различните нива на паркинга. Това изглеждаше подозрително, защото бяхме единствените изгубили се в гаража. Доста време се лутахме нагоре-надолу в огромната сграда, докато открием правилното място. Поне сто пъти се сбутахме и си казахме здрасти. Накрая се оказа, че колите ни са паркирани близко една до друга. Беше смешно и доста екзотично преживяване. Но ми се и плачеше, защото краката ме боляха от високите токчета. Ако очаквате по-диви приключения - аз имам много. Някои от тях са заснети и ще бъдат представени в някои следващи мои тв програми. Те са цели авантюри.

- Вашата къща, дрехите ви, колата ви, любимците ви - като на тези, за които пишете, ли са, или имате свой стил?

- Признавам си, обичам бързите и скъпи коли. Също така съм пристрастена към обувките. Може би имам хиляди от Шанел, Галиано, Диор, Кавали. Моите гардероби с обувки са огромни. Отраснала съм покрай модния подиум в Италия и Франция, присъствала съм на стотици модни шоута. Ако това е зависимост, наследила съм я от майка ми. И зная, че ваксина - лекарство за тази мания няма. Може би затова създадох свой стил. Моята модна линия се казва Froganizer (Фроганайзер). Това е уникална, млада и много цветна мода за всякакви хора. Моите манекени са нормални момичета и жени, а не топмодели. Наскоро бях нападната и критикувана от някои европейски медии, които не одобряваха моя ежедневен стил и обикновената визия. Добре, питам ви: колко топмодели ще влязат в бар, ще работят в офис или ще посещават училище - не много. Ето затова моята линия е за обикновената жена и момиче. Аз се смятам за една от тях.

- Как се роди Фроганайзер?

- Смешна и забавна история, чиста авантюра. Миналото лято бях в Италия. Бях много развълнувана, имах романтична вечеря с един човек, когото държах да впечатля. Но не подозирах, че сутринта най-малката ми дъщеря е пуснала жаба в дамската ми чантичка. По средата на тази вечеря съвсем ненадейно жабата изскочи от моята LV Louis Vuitton (марка дамски чанти), падна на масата и ... шокира приятеля ми. Беше ужасно, и в същото време - весело. Сигурно сега се сещате за историята от приказката - целуваш жабата и тя се превръща в принц. Е, моят принц избяга. И на всичкото отгоре ме остави с глупавата жаба. Представяте ли си разочарованието ми. Върнах се в Щатите и започнах да пиша седмичния си дневник. Тази история нарекох “Пантерата и глупавата жаба”. Разказът стана интернет хит. Получавах стотици мейли. По-късно създадох моя жабешки талисман - Д-р Фрог - играчка жаба, която представих на червените килими по време на старта на моята нова тв реалити авантюра. Тогава се наслаждавах на ужасните физиономии на папараците, когато ги подканях да я целунат. Д-р Фрог стана много известна кукла на холивудската сцена. Когато най-накрая реших да представя модната си линия пред света, аз я нарекох “жаба-женкар”. Готова съм и за международната сцена.

- Вие сте част от световния хайлайф. Защо изоставихте актьорската кариера, за да се захванете с мода, тв шоута?

- Аз никога не съм считала себе си нито за актриса, нито за репортер. Аз съм личност. Обичам да създавам - чрез моите текстове и изкуство. Живея на място, където повечето са знаменитости. Затова станах репортер. Пиша за тях и това ми харесва. Определено предпочитам телевизията пред театъра, защото всички хора имат телевизор вкъщи, не ходят на театър всеки ден. Макар че наскоро получих две интересни филмови предложения и сериозно се замислям да ги приема. Но най-много от всичко аз харесвам реалния живот и приключенията. Забавлявам се, когато запечатвам с фотоапарата истинските настроения и излъчване на всеки човек в странни ситуации и откровени сцени. Когато бях в България, гостувах в Нова телевизия. Ако имах повече контрол върху крайния продукт тогава, щях да покажа приключението, непредвидимостта, странността и лудостта на Холивуд, т.е. реалния живот зад смога и статуетките.

- Сядате ли на пианото, когато ви е тъжно? Какво свирите за себе си?

- Свиря на пиано, но по-често рисувам и пиша, също слушам мелодична сантиментална италианска музика, като Клаудио Баглиони или Ерос Рамацоти, и отприщвам моята тъга. Но както споменах по-рано, аз съм щастлив човек, така че тъгата ми не продължава много дълго. Наистина ми трябва много малко, че да се засмея бързо.

- С какво ви спечели България?

- С невероятното посрещане, с хората, изкуство, култура и разбира се - храната. Прекарах прекрасно времето си във вашата страна преди няколко години и се надявам скоро да се срещнем отново в България. И нека добавя - по време на първата си визита в България получих прекрасна ръчно изработена кукерска маска. Маската украсява стената в моята кухня, близо е до моя любим часовник с кукувичка от Германия. Както виждате, България е в сърцето ми и в къщата ми.

- Прабаба ви е с корен от България - родината на бялото саламурено сирене. Кой ви научи да ядете сирене, че толкова го харесвате?

- Баба ми е от Източна Европа, но семейството є се преместило в Италия толкова отдавна, че не съм сигурна дали истинските корени са в България. Факт е обаче, че хората винаги са ми казвали, че приличам на българка. И за мен това е комплимент, тъй като българските жени са много красиви. Да, аз обичам сирене. Но не само това. Последния път като бях в България, качих толкова килограми, че надебелях. Храната беше невероятна.

- Кучетата са вашият спътник, партньор или ... Как успявате да се разделите с някои от тях, за да станат любимци на ваши клиенти - като Брад Пит, Джанет Джексън, Бритни Спиърс, Хом Пенкс, Дожрдж Лукас? Ходите ли им на гости?

- Отраснах с животни и те са неразделна част от живота ми. Моите кучета ми дават толкова много - забавляват ме, те са кучета шампиони и артисти в забавната индустрия. Нямам огромна популация на кученца на година. Но съм много капризна и взискателна към стопаните, на които ги давам. Не всеки може да бъде клиент. Казвала съм много пъти “не” на много известни личности, защото смятам, че те не биха се грижили добре за тях. За мен е много важно моите животни да бъдат глезени и аз задължително поддържам връзка с тях.

- Животът е ужасно труден, а вие живеете толкова пъстро. Как го правите такъв? С какво оцветявате кризисното ежедневие?

- Както споменах, аз работя здраво. Понякога хората се изгубват в холивудския смог. Мислят си, че щом живеят в тази част на света, всичко е лесно, лъскаво, все едно е непрекъсната приказка. Предполагам, че моята позитивност много ми помага. А и вярвам в добрата енергия, тя носи само добри неща.

- Суетна ли сте? Кой свой порок ще признаете?

- Намерете жена, която не е суетна или не е поне малко суетна. Аз съм суетна, обичам да получавам внимание, но не съм обсебена от огледалото. Не стоя всяка сутрин пред него, питайки го: Огледалце, огледалце, има ли по-красива от мен в Холивуд? За мен красотата не е единственият и най-важен фактор за успех в живота. И аз не бих се обидила, ако някой ми каже: Не те намирам за привлекателна. Но със сигурност бих се обидила, ако някой ми каже: Ти си глупава и невзрачна. Красотата е в окото на човека. Но въпреки това в живота успяват умните. Моята суета е повече интелектуална. Предизвиквам хората с факти, приказка и чар. И търся внимание и фокус. И съм много разговорлива, така че подгответе се за нонстоп приказки в България. Може би и това е част от суетата.

- Имате ли време за дъщерите си - Адриана и Александра?

- Опитвам се да прекарвам повече време с тях и в повечето случаи това е много трудно.  Аз не ги излагам на светлините, държа ги зад кадър, защото искам да имат нормално детство. image





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lettera
Категория: Изкуство
Прочетен: 73747
Постинги: 14
Коментари: 0
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930